Proč Nordic poslední dobou hůře odpovídal na e-maily?

Hej Hej!

Poslední měsíce u nás byly trochu hektické a my bychom vám rádi vysvětlili, proč jsme byli méně „slyšet“, než by se nám líbilo. Pustili jsme se do velké změny přechodu na nové domény, a doufali jsme, že vše proběhne hladce... Bohužel se ale ukázalo, že nové adresy nebyly správně nastavené a některé naše e-maily skončily ve vašich spamech... 

To znamená, že se k vám možná nedostaly všechny odpovědi, na které jste čekali a to nás opravdu mrzí. Moc si vážíme vaší trpělivosti i pochopení, protože víme, že v dnešní době je rychlá a spolehlivá komunikace klíčová. A i my když vyšleme do světa dotaz, očekáváme, že se co nejrychleji vrátí... 

Dobrou zprávou je, že by mělo být vše konečně vyřešené a odteď by naše e-maily měly dorazit přesně tam, kam mají... tedy k vám do schránky, a ne do zapomnění.

A pokud máš podezření, že Ti něco dlužíme nebo jsi od nás stále nedostal odpověď, budeme moc rádi, když se nám připomeneš.
Napsat nám můžeš na hej@nordic-outdoor.cz a pokud potřebuješ svou odpověď opravdu rychle, klidně zavolej na +420 724 790 510 a já odpopovím na všechno co vím... 😀

Díky, že s námi zůstáváš i přes tyhle malé technické překážky. Teď už se těšíme, že budeme znovu v kontaktu naplno a bez zpoždění! 

  

Autor: Matouš Löbl 

 

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: